keskiviikko 8. tammikuuta 2020

Tavoitteet 2020

No niin sitten tavoitteet vuodeksi.
1. Päivitetään blogi useammin :)

2. Minä:
- Olen siirtynyt ketogeeniseen ruokavalioon ja tarkoitus on nyt hetken pysyä suhteellisen tiukalla ketogeenisellä ruokavaliolla ja sitten varmaan vähitellen siirtyä vhh:n. Katsotaan jos vaikka joku kilo lähtisi.
- Olen nyt käynnyt muutaman kerran punttisalilla, yllättävän nopeasti huomaa, että painoja voi lisätä. Eli kuntoa ylös.
- Tarkkana, että migreeni pysyy hallinnassa. Pyrkimyksenä vähentää estolääkkeet, kun mun hampaat eivät ihan tykkää lääkkeistä ja ne vissiin hidastavat mun aineenvaihduntaa, hierontaa, cranioo vastaavaa.

2. Taco
- Hyvässä kunnossa Taco on tällä hetkellä on vaikka on jo 9 vuotias. Omasta mielestään toki on ikinuori. Harrastetaan agilityä sen kanssa, niin kauan, kun kroppa vaikuttaa toimivan. Tämä kausi nyt kisataan vielä, mutta ei enään niin usein eikä välttämättä monta rataa. Mutta vähitellen se saa kyllä siirtyä eläkkeelle.

3. RaaRaa
- Mahdollisimman paljon lenkkeilyä ja jotain touhuamista pihalla. Juoksulenkkejä.

4. Vito
- Saada se nyt kuntoon ekaksi
- Sitten kontaktit kuntoon
- Saada varmemmat lähdöt
- Paremmat käännökset, nyt tuppaa hieman lentelemään
- Kisaamaan ja saada enemmän yhteisiä hyviä ratoja ja vähemmän kaaosta radoilla

Yhteisesti pitää koirat kunnossa ja hyvä kuntoisina, mahdollisimman liikuntaa ja enemmän jumppaa. Tasaisin väliajoin hieroja, cranio tai vastaavaa

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti