sunnuntai 9. syyskuuta 2012

Aamuagitreenit

Käytiin aamulla Tacon kanssa hallilla treenamassa agilityä. Halli oli ihan tyhjä kun eilen oli ollut näyttely hallissa. Hieman meni aikaa, että sai esteitä esiin. Tein hyppytekniikkaa ekaksi. Eli kaksi tasaokseria yhdeksän jalan väleillä. Korkeus ekaksi molemmat  30 cm ja ilman vahtia. Sitten tein niin että hieman lisää vauhtia ja nostin parilla nostolla 45 cm taaemman okserin. Muutaman kerran jouduin ottamaan ennekun hyppy oli rento  45 cm korkeudessa. Sitten vielä alas takaisin.
Seuraavaksi otin pikkupätkän eilisestä hyppyradasta hieman muunneltuna. Eli tuli todettu että Taco ei osanut kisoissa olevaa keppikulmaa vaikka olin ihan varma siitä. Eli Taco ei osanut hakea oikeaa sisäänmenoväliä jos olen keppejen oikealla puolella ja niin että olen jo puolessavälissä keppejä ja koira tulee suoraan, meni tokaan väliin sisään. Tokalla yrittämällä meni oikein. Roiskasi myös pari rimaa mutta kun huomautin asiasta niin johan alkoi koira hyppäämään kunnolla. Treenasin tiukkoja käännöksiä ja vaadin Tacolta hyvin tarkkaa työtä, ei mitään roiskimisia ja tiukkoja käännöksiä. Mä epäilen että olen välillä hieman lepsuilut Tacon kanssa, pitää oikeasti vaatia että se suorittaa sen mitä osaa eikä yhtään vähempää.

Kotona Taco pääsi tänään taas leikkimään polisia ja rosvoja naapuri lapsien kanssa ja oli ne vissiin hippaakin leikkinyt. On se ihanaa kun voi antaa ton koiran mennä mukaan lasten leikkien kanssa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti