torstai 17. marraskuuta 2011

Kylällä lenkkeilemässä ja tottistelemassa

Käytiin Tacon kanssa lenkillä kylällä. Se yritti isotella vastaantulevalle koiralle. Ekaksi kulki ihan ok mutta kun toinen oli kohdalla livahti mun edestä kohti koiraa häntä korkealla. Ei siis rähähtänyt eikä mitään mutta pääsi hieman yllättämään mua ja toinen koirakin hieman rähähti.

Lenkin jälkeen tottisteltiin tarhan vierellä kun arkitottis treenailivat siellä. Hyvin Taco kyllä keskittyi. Paikallaolokin oli ihan ok mutta siinä vaiheessa kun joku hieman rähähteli niin Taco nousi. Pysyi kyllä seuraavat kerrat. Hieman Taco painoi alussa seuraamisessa mutta sitten siirtyi irti musta mutta hieman turhan edessä se oli. Kaukokäskyt oli hyvät m-i-m-i palkka. Liikkeestä istuminen, maahan ja seis muuten hyviä mutta seisomisessa lähti kääntymään perään kun menin koiran taakse, toisella kerralla onnistui hyvin. Luoksetulo, pikkusievä samoin luoksetulon seispysäytys. Otin luoksetulossa maahanmenon niin koira pysähtyi hyvin jonka jälkeen kävi hitaasti kysyen maahan mutta meni. Otin uudestaan niin meni suoraan maahan mutta hieman hidas. Otin pari läpijuoksua vauhdilla ja sitten vielä yksi pysäytys joka oli super ja sitten vielä yksi vauhdikas luoksetulo joka oli ihan ok. Sitten hieman pakittamista ja pujottelua jalkojen välistä hienosti.

Olen saanut varmuuden siitä ettei Taco ymmärräkään täysin 2on2offia rappusilla. Eli jos olen sen takana se ei osaa hakea oikeata paikkaa, noh tämä ei ole ongelma sitä pitää vaan treenata. Koska jos olen koiran edessä se tasan osaa hakea oikean paikan.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti