sunnuntai 13. lokakuuta 2013

Kisaraportti Purinalta

Tänään tehtiin kaksi hyllyä ja yksi 15 virheen rataa Purinalla. Ekalla radalla mun olisi pitänyt pikkasen auttaa Tacoa keppien sisäänmenossa, muistuttamalla jarruista. Siinä sählättiin 10, sitten tein vielä myöhäsen valssin joka aiheutti riman tiputuksen. Muuten rata oli oikein hyvä, tehtiin mm hieno leijeröinti, ja muutenkin olin oikeissa paikoissa oikeihin aikoihin kun en jäänyt ihastelemaan koiraa, tehtiin me vippauskin.
Tokalle radalle tuli pieni häiriö kun järjestäjät pyysivät meitä testaamaan puomia ennen starttia. Muutenkin lähdin radalle ihan väärällä asenteella, muka liian vaikea rata, toki haastava rata oli, mutta jos olisin kunnolla miettinyt koiran ja mun linjoja niin olisi joka paikkaan löytynyt mahdollisia ohjausvaihtoehtoja jolla oltaisiin saatu rata suoritettu, ei ehkä kauniisti mutta mahdollisuus saada 0 kuitenkin. Nyt koira kääntyi takaisinpäin yhden hypyn kun ohjasin huolimattomasti. Kolmas rata, hyl, mun perisynti, jäin ihastelemaan koiraa ja sitten olikin jo kiire ja valssi aivan liian myöhään (piti olla persjättö alunperin) ja kaikkien lisäksi pysähdyin, eli mikä rytmitys. Koirakin pysähtyi ja rupesikin sitten tarjota kaikkia muita esteitä ja hups menikin putkeen kun oli tarkoitus tehdä hyppy. Tämä rata oli oikeasti aika helppo ja silti piti kämmätä. Noh hyvää tästäkin löytyi, Taco kääntyi putkista hyvin, teki hyvin lyhyitä hyppyjä kun piti, kaikki rimat pysyi, mukaanlukien eka rima, vaikka olin vastaanottamassa kaukana.

Mulla on ihan kamala pentukuume tällä hetkellä. Mulla oli yksi pentue katsottu, mutta sieltä tuli vaan narttuja joten saadaan jatkaa etsimistä, höh. Tavallaan mua pelottaa ottaa uusi koira. Tacon kanssa on niin helppoa olla ja mennä ja sen lisäksi mua stressaa ihan hirveästi seuraavan koiran terveys. Tähän saakkahan Taco on ollut hyvinkin terve, mutta mitä enemmän etsii tietoa sen hankalammaksi menee.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti