sunnuntai 1. heinäkuuta 2018

Ensimmäiset mm-karsinnat takana Tacon kanssa

Viikonloppuna oli agility mm-karsinnat Ojangolla. Startattiin myös Tacon kanssa. Ekalla radalla mua jännitti jostain syystä aika lailla. Mä en ole enään pitkään aikaan juuri jännittänyt kisoja, mutta nyt iski jännitys. Jännityksen takia olin sitten hieman jäykkä ja hyllytin 7 esteellä.
Kaksi seuraava rataa meni sitten riman tiputteluun. Jännitys kyllä hälveni, mutta oli pientä huolimattomuutta ja mun olisi pitänyt huomauttaa Tacolle rimojen räpsimisestä, mutta näin tällä kertaa. Se mihin olen erittäin tyytyväinen on Tacon kontakteihin ja keppeihin, näissä voin aina luottaa Tacoon. Treenilistaan tuli kylläkin okseri seinää päin ja vielä kulmaan. Nyt Taco saa jonkun viikon agilitytaukoa. Yritetään liikkua ja sille olisi kyllä hyvä saada hieman enemmän lihasta selkään ja takapäähän, että olisi enemmän ponnua hyppyihin.
Ilmoitin Viton ensi viikonloppuna Porvoon kisoihin. Kisojen jälkeen pidän sillekin jonkun viikon treenitaukoa. Yritetään saada sille nyt vielä vika nousunolla.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti