maanantai 23. tammikuuta 2012

Hieronta-päivä

Tänään oli sekä mulla että Tacolla hieronta-päivä Annella. Ekaksi Taco hierottiin, pari pientä jumia löytyi ja Taco hieman natisten suostui hierottavaksi myös kipeistä kohdista.

Sitten olikin mun vuoro. Eipä ihme että on kipua lonkassa kun reisi totalisen jumissa ja ristiselkä vielä myös jumissa.

Käytiin loppulenkki kylällä. Yksi sakemannisekoitus meinasi tulla fleksi paukkuen rähisten päälle, jolloin Taco lähti heti vastaamaan rähisemällä ja olisi taatusti lähtenyt heti tappelemaan. Hieman vähemmän nätisti ilmoitin Tacolle mitä mieltä mä olen tommoisesta pöllöilystä, yritti vielä murista sakemannille mutta lopetti heti mun käskyyn. Päälle sille ei jäänyt yhtään tilanteesta vaan oli heti ihan rento eikä kytänyt taaksepäin. Eka kertaa kun ihan selkeästi oli lähdössä tappelemaan.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti