perjantai 18. maaliskuuta 2016

Taco agiliitaa

Tacon kanssa keskiviikkotreeneissä pieniä huolimattomuusvirheitä molemmilta. Ajoittain olin itse hieman laiska, suoraan sanottu, ja jos itse ohjaan hieman laiskasti ja löysästi, niin silloin koirakaan ei tietty tee parhaansa, eli käännökset venyy. Jokunen rima tuli myös alas. Ajattelin nyt taas ruveta nostelemaaan rimoja 65 cm, ei kaikki, mutta kuitenkin useaampi. Tänään koirat pääsevät Marin käsittelyyn ja jos ei mitään suurempaa ole, niin Taco saa luvan skarpata taas rimojen kanssa ja itse saan (taas) luvan skarpata ohjaamisessa. En voi vaatia koiralta sata prosentista tekemistä jos oma asenne ei ole kunnossa. Mä tarvisin pikkasen tiukemman valmentajan joka vaatisi enemmän multa, toki asenne on omasta päästä kiinni ja ihan itse on päätettävä, että tekee, mutta mä tarvitsisin jonkun joka välillä sanoisi mulle hieman tiukemmin mun asenteesta. Se mikä oli taas erinomaisen hyvää oli Tacon keppihaut ja puomi/putki erottelu. Kontaktit olivat ihan hyvät.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti