sunnuntai 17. maaliskuuta 2013

Kisaraportti Kirkkonummelta ja viikon treenit

Viikolla käytiin treenaamassa tiistaina. Oltiin ilman kouluttajaa mutta joku ekasta ryhmästä oli tehnyt radan. Radassa oli meille muutama haastava kohta mutta saatin onnistumaan. Seuraavana aamuna Taco ontui toista etujalkaa. Tutkin jalkaa ja koko koiran. Ainoa asia mitä löysin oli ehkä pientä jumitusta selässä. Vein Tacon ulos pissalle remmissä ja eipä ontunutkaan enään. Taco sai pitää BoT loimea paljon päällään, eikä ontunutkaan enään. Koska ontumista ei enempää ollut kun keskiviikkoaamuna niin lähdettiin kisoihin sunnuntaina.

Eka rata hyl. Mun pitää liikkua, eikä varmistella ja ihastella mun koiraa. Tyhmä, tyhmä minä. Huomasin jo kun siirryin lähtöön, että olin hermona ja tein painetta itselleni. Tämä johti siihen,että ohjasin varmistellen ja varovasti ja epävarmasti. Jos ohjaan varmistellen jään luultavimmin jossain vaiheessa jälkeen ja niinpä kävi tänään. Puomilla jäin varmistelemaan mikä johti siihen, että putken jälkeen olin myöhässä ja koira väärälle esteelle. Tämä ei näy niin hyvin videolla miten paljon myöhässä olen.


Onneksi sain skarpattu seuraavalle radalle. Ohjasin tarkasti ja maltilla, sekä koira, että minä tiedettiin koko ajan minne oltiin menossa. Hyvä fiilis oli radalla. Tätä fiilistä pitää saada useammin varsinkin kisoihin. Tulos 0, aikavirheitä -16,94 sija 1. Videolta puuttuu keskivaiheessa keppisuoritus kun kuvaaja hävitti kuvan välillä.


Tästä on hyvä jatkaa. Ensi viikonloppuna olisi tarkoitus jatkaa, tämä oli mulle työvoitto.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti