maanantai 20. huhtikuuta 2015

Voihan yhteistyö

Nyt on kyllä taas hieman hakusessa meidän yhteistyö RaaRaan kanssa. Mä jään tarkkailemaan sen liikkumista ja unohdan itse liikkua jolloin en tietenkään ehdi ohjaamaan jolloin RaaRaan hypyt on kamalia. Sitten mä yritän koko ajan katsoa, että se malttaa ja keskittyy, mutta jällen unohdan liikkua itse tai olen huolimaton. Meidän niistot on ihan kamalia, näitä pitää treenata palkaten. Jotenkin meillä on hieman hakusessa agilityn hauskuus radalla, taidetaan molemmat yrittää hieman liikaa tällä hetkellä ja liian tosikkomaisesti.
Muutenkin RaaRaa taas vaikuttaa aika voimakkaasti hakevan paikkaansa ja kokeilee mitä saa ja mitä ei. Toki olen tiukentanut kuria sille yleisestikin, mutta hieman on nyt hommat hakusessa. Tänään treeneissäkin väsyi todella paljon, ei pelkästään fyysisesti vaan myös psyykkisesti. Tosin olihan sillä eilenkin aika väsyttävää kun oli pitkästä aikaa paimentamassa.
Mä olen niin kahden vaiheella ilmoitanko RaaRaan kisoihin 3.5 Lohjalle, se ei kyllä ihan kisavalmis ole, hypyt lähinnä on hieman vaiheessa, eikä kontaktitkaan ihan niin hyvät ole, tosin ne saan ehkä melko valmiiksi. Toisaalta voisi odottaa ja ilmota se kisoihin vasta kun pystyn treenaamaan 65 cm esteillä ja kun se on ns kolmosluokkavalmis. Argh.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti