tiistai 6. lokakuuta 2015

RaaRaan maanantaitreenit

Maanantaitreenissä tehtiin rataa. Hypyt oli 35-45 cm, suurin osa hypyistä oli ihan ok. Tein rengasta yksittäisenä esteenä, ilman mun liikettä teki hyvin, mun liike hieman häiritsi liikaa ja hyppäsi liian kaukaa. RaaRaa haki tosi hienosti pimeään putkikulmaan vaikka vieressä oli hyppy. Sen sijan kun RaaRaan piti hypätä ja kääntyä mua kohtaan meni vaikeaksi. Eli se ei ihan halua tulla mua kohti hypyn jälkeen. Pitää treenata ja samoin päällejuoksut pitää treenata.
Treenien jälkeen tehtiin vielä hyppytekniikkaa ulkokentällä. Eli 25 cm hyppy - 5 jalkaa okseri takarima ekalla 40, nostin 45 cm, eturima 35 cm - 7 jalkaa 30 cm hyppy- 7 jalka 30 cm hyppy. Tein yhteensä 4 kertaa. Setpoin etuhypyllä 5 jalan päästä 35-45 cm rimoilla kerran ja sitten vielä setpoint ilman etuhyppyä. Hyvin teki. Tein nyt kaikki ilman vauhtia ja häiriötä. Mun pitäisi muistaa ottaa videokamera mukaan treeneihin ja tehdä hyppytekniikka vauhtihäiriöllä, jotta saisin katsottu kunnolla miten RaaRaa tekee tehtävät.
Nyt pitäisi saada lisäohjeita hyppyteknikkaan ja laitonkin viestiä Vapulle, päästäisinkö tunnille. Haluan, että nostetaan vaatimusta, että hypyissä tapahtuu edistystä, ettei jäädä junnaamaan. Ajoittain ärsyttää RaaRaan "hyppyongelmat". Se on ihan pirun nopea ja mä huomaan, että mä ajoittan varon sen ohjaamista, kun pyrin olla häiritsemättä sitä hypyillä. Häiritsee meidän yhteistyötä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti