lauantai 15. lokakuuta 2011

Pihatottistelua

Otettiin pientä seuraamista namilla, pysyi hyvin riittävän takana, pari täyskäännöstä jotka oli hyviä. Sitten otettiinkin metallinoutoa, nosti hyvin mutta mun hihkumisesta oletti että lelupalkka olisi tullut. Uusi yritys pienllä kehulla kun otti kapulan suuhun niin tuli kapula melkein perille mutta tiputti kapulaa taas mutta nosti ylös ja avulla sain sivulle ja pikkaisen annoin apua miten pitää kapulaa. Sitten tunnari kapula piiloon lehtikasaan, etsi erinomaisesti nosti hyvin mutta taaskehuin liikaa, tiputti. Nosti kyllä heti ylös mutta puri aika pahasti. Uusi yritys koira joutui tekemään hieman enemmän töitä nenänsä kanssa, löytäessä nosti hyvin mutta puri muutaman kerran ennenkuin oli nätisti mun vierellä. Tarvii ylipäänsä aika paljon apuja tehdäkseen noudon loppuun saakka vierelle, olisi vissin sittenkin ollut helpompaa opettaa sille noudot eteen ja siitä sivulle mutta näillä nyt mennään. Sitten tehtiinkin ruutu kun sain vihdoin merkit ja narut hankittu. Ruutuun läpyskä ja Taco läpyskälle ja pallo zip pallo lentää. Koira irti pallosta takasin lähetyspaikalle mistä lähetys ruutuun koira kyllä lähti mutta pysähtyi just ennen ruutua, kääntyi mua kohti, tarkkaili mua ja kävi maate, kun en reagoinut mitenkään koira tuli mun viereen josta lähetin käskyllä uudelleen jolloin koira näki läpyskän ja juokiskin suoraan sinne ja kosketti nenällä ja zip pallo lensi, pikkuleikki ja kerran vielä ruutuun lähetys mutta kävin nosttamassa läpyskää jotta koira muisti sen ja irtosikin heti hyvin. Sitten otin vierä norminoudon mihin koira varasti mutta tavallisessa noudossa koira aika pienin avuin tuli suoraan sivulle.

Tyytyväine olen taas kaikenkaikkian koiraan ja sen tekemiseen, taitava pikkujunnu :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti