keskiviikko 7. tammikuuta 2015

Taco valmennus

Tacon ohjaajalla, eli mulla, on surkea kunto. Nyt on taas skarpattava sekä syömisen kanssa, että liikkumisen kanssa. Eli nyt kun kelit on mitä on, niin ohjaaja painelee punttisalille, ei vaan ajattele vaan myös mene. Sen lisäksi kotona tehdään jumppaa, eikä vaan istuskella perseellä. Keväällä, kun lumet sulaa niin juoksemaan koirien kanssa, että saadaan niillekin nostettu kuntoa.
No niin ja sitten valmennukseen. Treenit meni sinänsä ihan hyvin, pitää liikkua rohkeasti, eikä ikinä katsoa väärään päähän putkea. Koiraa otetaan ja pidetään lapasessa ja päästetään menemään. Ja jos voidaan säästää omia askelia niin kanattaa, mutta kuitenkin niin, että katseella ja ohjaavalla kädellä annetaan koiralle tukea sieltä kauempaa niin rimatkin pysyy ylhäällä. Mä olen ruvennut käyttämään hieman enemmän persjättöjä ja oikeasti mun pitäisi uskaltaa käyttää niitä enemmän, ne toimii hyvin, ja on nopeita.
Vitsit ennen treenejä annoin Tacolle pallon niin kun yleensä, sitten se jotain sähläili siinä niin se iski ihan kunnolla kulmuriaan mun pikkurilliin, kunnon palkeankieli. Vitsit, että on kipeä. Toivottavasti ei ota tavakseen tehdä huteja.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti